Door op "accepteren" te klikken ga je ermee akkoord dat je cookies worden opgeslagen. Dit optimaliseert jouw ervaring, de site analyse en onze marketing doeleinden. Bekijk onze privacyverklaring voor meer informatie
Strategie

Contentstrategie

Content omvat alles wat jij naar de klant communiceert. In beeld, maar ook in tekst. Content zorgt ervoor dat mensen jouw bedrijf vinden en vervolgens blijven hangen. Om dat voor elkaar te krijgen, ontwikkelen wij contentstrategieën.

SEE-THINK-DO-CARE

Wat en wie wil je bereiken? Waar zijn mensen naar op zoek? En hoe kan jij ze helpen? De antwoorden op dat soort vragen zijn de basis van een goede contentstrategie. Een behulpzaam model daarbij is het See-Think-Do-Care-model, ontwikkelt door Google. In de basis werkt het eenvoudig:

1.     See. Je zorgt ervoor dat mensen jouw merk her en der zien verschijnen en dat de content zich langzaam vestigt in het geheugen van de doelgroep.

2.     Think. Je zet de doelgroep aan het denken. Ze vragen zich af: ‘Wil ik hier iets mee?’

3.     Do. Je spoort mensen aan om te gaan doen waarover ze denken.

4.     Care. Je zorgt ervoor dat de mensen die zich inde vorige fases aan je gebonden hebben, ook daadwerkelijk klant blijven.

WIJ HELPEN JE GRAAG

Mogen wij content voor je gaan maken? Tof! Bij Stal krijg jij als klant je eigen content marketeer. Een vast aanspreekpunt voor jouw merk. Iemand die echt met jou meedenkt en alle ontwikkelingen voor je in de gaten houdt. En die natuurlijk meet of de content ook doet wat het moet doen. Zo behalen we samen de doelen van de strategie.

BENIEUWD?

Kom naar de Stal! We maken graag kennis met jou, je bedrijf en je vraagstuk. Neem contact op!