Door op "accepteren" te klikken ga je ermee akkoord dat je cookies worden opgeslagen. Dit optimaliseert jouw ervaring, de site analyse en onze marketing doeleinden. Bekijk onze privacyverklaring voor meer informatie
Online Marketing

E-mailmarketing

Je bedrijfspand. Een plek waar jij en je medewerkers veel tijd doorbrengen. Maar hoe is de uitstraling eigenlijk? Past die bij je merkidentiteit? Laat ons helpen! Wij ontwerpen een interieur dat past bij de ruimte én bij jouw merk.

MAAR NIEMAND LEEST DAT TOCH?

Misschien is het bescheidenheid. Misschien onwetendheid. Maar wat horen wij vaak van klanten dat ze denken dat niemand zit te wachten op een nieuwsbrief over hun bedrijf. Niets is minder waar. Onze ervaring – zowel voor onszelf als voor onze klanten – is dat de nieuwsbrief een van de meest converterende kanalen is. Als je het maar interessant maakt. Vind je dat lastig? Dan laat je ons toch je nieuwsbrief maken. We kunnen ze opmaken, schrijven en zelfs je nieuwsbrief versturen.

MARKETING AUTOMATION

E-mailmarketing gaat nog wat verder dan een nieuwsbrief maken en versturen. Je kan ook gebruik maken van geautomatiseerde systemen om (potentiële) klanten door de customer journey te helpen. Oftewel: marketing automation. Op deze manier stuur je door triggers de juiste informatie op het juiste moment. Die triggers kunnen variëren van het downloaden van een whitepaper, tot het openen van een e-mail.

E-MAILMARKETING EN AVG

Met de ingang van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (ook wel AVG of GDPR), rijst de vraagt of je nog wel je nieuwsbrief mág versturen. En ja, dat mag. Als je maar zorgt dat je de juiste toestemming hebt verkregen. Niet zomaar alle e-mailadressen in je verzendlijst stoppen dus, maar zorgen dat je kan laten zien waar en wanneer iemand toestemming heeft gegeven. Zorg ook altijd voor een opt-out. Klanten mag je trouwens sowieso gewoon mailen. Dus niets staat je nog in de weg om vandaag nog je eerste nieuwsbrief te versturen!

Kunnen wij je helpen? Stuur een mailtje! Die lezen we. Beloofd.