Hoe Brouwer online weer klopt met de realiteit
De website van Brouwer liep achter de feiten aan: oud design, verouderde informatie en niet meer in lijn met wat het bedrijf vandaag de dag is. Tijd voor een nieuwe uitstraling – én voor een site die weer meegroeit met de ambities van Brouwer.
Hoe krijgen wij onze website weer up-to-date?
Brouwer groeit. Nieuwe producten, meer kennis, grotere projecten. Maar op de website zag je daar weinig van terug. Ook de gebruiksvriendelijkheid liet te wensen over: bezoekers verdwaalden snel en de site voelde onpersoonlijk. Kortom: er moest iets gebeuren. De focus lag op een design dat de ervaring en professionaliteit van Brouwer wél uitstraalt. Duidelijke navigatie, actuele content en een uitstraling die aansluit bij wie ze zijn.

Hoe verliep het proces?
Tijdens de stalsessie brachten we scherp in kaart wat de site moest gaan doen: bezoekers beter begeleiden, informatie makkelijker vindbaar maken en conversie – zoals offerteaanvragen en sollicitaties – stimuleren. Daarna volgde het designtrajecten gaven we voor het development het stokje door aan onze partners bij Xeropex: zij bouwden de site in Wordpress. En we stopten niet bij de grens: ook de Duitse versie van de website werd aangepakt, inclusief vertaalde copy.
Sinds de livegang zijn we blijven bouwen aan de uitstraling van Brouwer, met verschillende content uitingen en nieuwe middelen. Een samenwerking waar we trots op zijn en die voorlopig nog niet klaar is!

Start nu jouw (RE)branding traject
