Door op "accepteren" te klikken ga je ermee akkoord dat je cookies worden opgeslagen. Dit optimaliseert jouw ervaring, de site analyse en onze marketing doeleinden. Bekijk onze privacyverklaring voor meer informatie
van Slooten

Rebranding en website voor installatiebedrijf

Branding
Content
webdesign
Activatie

Stal is de vaste marketingpartner van Van Slooten BV. Naast dat wij al jaren hun online marketing verzorgen, hebben we ook de huisstijl van Van Slooten vernieuwd. En daar hoort ook een nieuwe website bij!

Nieuwe huisstijl

De nieuwe huisstijl moet in alle uitingen terugkomen. Dat betekende onder andere een nieuw uiterlijk voor het wagenpark en een nieuwe website. We hebben de website niet alleen een nieuwe uitstraling gegeven, maar als marketing partner van Van Slooten zijn we een stapje verder gegaan. Ook de gebruiksvriendelijkheid van de website is nu tip top in orde. Het doel van de website is om de klant van Van Slooten zo snel mogelijk te helpen met hun vraag of informatiebehoefte.


De gedachte van de klant

De gebruiker centraal stellen, begint bij het denken vanuit de gebruiker. Wat wil de websitebezoeker weten en hoe geven we zo snel mogelijk antwoord op die vraag of behoefte. We hebben gekeken naar hoe de website werd gebruikt door bezoekers, wat belangrijke onderwerpen zijn en welke vragen er worden gesteld. Op basis van dit onderzoek hebben we de customer journey uitgetekend. En weer op basis daarvan hebben we de UX (User Experience) opgesteld.

Converteren kun je leren

De klant bedienen op de website is een doel. Maar het belangrijkste doel blijft natuurlijk; verkopen! Daarom hebben we de nodige call-to-actions toegevoegd. Verleidelijke en laagdrempelige knoppen voor de klant om tot een conversie te komen. Uiteraard heeft de customer journey effect op de conversie. Wanneer de customer journey helder is en de call-to-actions perfect aansluiten, haal je die conversies gemakkelijk binnen!

champagne moment