Door op "accepteren" te klikken ga je ermee akkoord dat je cookies worden opgeslagen. Dit optimaliseert jouw ervaring, de site analyse en onze marketing doeleinden. Bekijk onze privacyverklaring voor meer informatie
28
April
2022

WAT EEN STERKE HUISSTIJL VOOR JOUW MERK BETEKENT

Heeft een verouderde huisstijl effect op je merk? Zeker weten. Je merk vertelt wie je bent en straalt uit hoe het er bij jou aan toegaat en is onderdeel van het 7S model van Mc Kinsey. Dat moet kloppen met álles, want dan komt je merk tot leven. En dat is precies wat wij goed kunnen en dat laten we zien. Dus lees je in dit artikel over ons werk. Daar zijn we trouwens heel trots op!

Je bent eruit: je wilt je merk verrijken of vernieuwen. Dus ga je op zoek naar een bureau dat je daarbij kan helpen. De keuze voor een bureau is enorm belangrijk, want zij nemen jouw merk in handen en brengen het – samen met jou natuurlijk – tot leven. Dat is niet zomaar iets dus! Hoe kies je dan een bureau dat bij je past? En sterker nog, waarom kies je voor Stal?

80-20 regel

Bureaus doen voor 80% hetzelfde. We kunnen allemaal een goed verhaal vertellen, een mooie huisstijl maken en je verrassen met het eindresultaat. Die 20% geeft de oplossing: het DNA. Wij maken het verschil met wie we zijn en dat vertaalt zich door in wat we voor jou maken. We werken met Plan de Champagne, onder het mom van ‘werken naar een knallend eindresultaat’ en ‘successen moet je vieren’. Goede ideeën hoeven namelijk echt niet uit een grachtenpand te komen. We doen het op de Stal-manier en er is maar één manier om erachter te komen of dat bij jou past: kom koffiedrinken! Of thee. Of iets sterkers. Wat jij wilt.

Mooie woorden, maar hoe zit dat met de daden?

Wij weten hoe het werkt. Echt (vraag maar aan de klanten die je hierboven ziet). En dat laten we je graag zien. Aan alles wat we maken voor onze klanten ligt een verhaal ten grondslag. Door dit verhaal is elke strategie, positionering en design anders. We hebben een aantal van onze succesverhalen voor je gebundeld in dit artikel.

  • Brandbook: de fundering van het merk
  • Herpositionering: het bestaande merk verrijken
  • Webdesign: met je website je verhaal vertellen
  • Activatiecampagne: breng je merk tot leven
  • Contentstrategie: een plan voor je online zichtbaarheid
  • Interieurdesign: je merk ‘voel’ je in het pand

Zo. Dit is wat we doen. Nu de voorbeelden.

Kreijne on the move activatiecampagne

Een verhuizing vraagt veel van planning, maar ook in communicatie. Want het laatste wat je wil, is dat je onvindbaar bent na de verhuizing. Het campagneconcept ‘on the move’ ontstond. Het kreeg body met nieuwsbrieven, social media, offline advertenties, custom verhuisdozen, verhuispakketten voor het klantenbestand en een vette carwrap voor het wagenpark. En dat alles in hun eigen campagnestijl.

RealConnections rebranding en herpositionering

Twee nieuwe stuurmannen kwamen aan het roer dankzij een overname. De perfecte tijd om te kijken of de positionering en de (visuele) identiteit nog bij de organisatie past. Dat kon beter. Dat resulteerde in een rebranding, herpositionering en uiteindelijk een volledig nieuwe website die aansluit bij RealConnections. Om het af te maken, voorzagen we het kantoorpand in hun nieuwe visuele stijl. Zo is het plaatje compleet.

Uniforce: contentstrategie op maat

Een contentstrategie kan niet ontbreken wanneer je de online wereld betreedt. Samen duiken we in het online gedrag van de doelgroep en baseren daarop een volledige contentstrategie om zo iedereen op het juiste moment van de juiste informatie te voorzien. See, Think, Do en Care op zijn best. Want dat is wat we willen.

Een uniek kantoorpand voor Print.com

In de wereld van drukwerk is print.com geen nieuweling meer. Groei en ambitie staat bij hen voorop en daar zijn ze ook druk mee bezig. Bij een groeiend, jong bedrijf hoort een passende uitstraling. Een unieke werkomgeving brengt namelijk meer dan alleen wauw-gevoel van potentiële leads. Ook het personeel gaat er beter van werken. Jij vraagt, wij draaien. We gingen aan de slag en zetten een volledig concept neer om het kantoor om te bouwen in hun eigen vliegveld. Volledig in stijl: eigenzinnig en kleurrijk. Ready for take off?

Past jouw branding en positionering nog?

Of is het tijd voor een herziene versie of juist een campagne om de naamsbekendheid te verhogen? Wij helpen je graag. Laten we eens bellen.